Friday, April 24, 2009

taj mahal cinta

salam tengahari jumaat
alhamdulillah dapat ku bertemu di laman internet pada masa rehat jumaat kali ni...
berlalu sudah jumaat minggu lalu meninggalkan debu2 kenangan
minggu ni masuk minggu ke dua puluh kandungan
insyaAllah separuh lagi perjalanan alam rahim yang bakal ditempuhi bakal bayiku
bayi sudah mula menunjukkan pergerakan
kadang2 lebih pada waktu pagi
kadang bila ku mula melelapkan mata. seolah minta aku berkata2 dengannya...
belum scan jantina lagi apatah lagi kesibukan menyebabbkan tak sempat ke mch.tunggu scan dr. hamidah awal bulan depan sahajan la.moga2 semuanya baik.


Nubhan - Aku Untuk Mu
Di sana pungguk menanti
Mengharap bulan membalas rindu di hati
Di sini aku berdiri
Menunggu penuh dengan kesabaran
Tanpa manis madah
Janji yang puitis
Tuk persembahan
Hanya ketulusan
Sekeping hati suci

Aku
Berikan kasih
Kalau itu yang kau mahu dari ku
Aku
Berikan cinta
Untuk membahagiakan hari mu
Aku
Sayang dirimu (menyayangimu)
Biarpun nafas ku sampai terhenti
Akan ku kota janji kita
Mendirikan Taj Mahal cinta
Seteguh kasih
Shah Jehan kepada Mumtaznya

Terasa indah pabila berdua
Semakin tiba saat bahagia
Merai cinta kita

No comments: