Thursday, February 09, 2012

jus al khaira dan smart coco


salam :)
wah...sudah 2-3 hari sayik muntah jer...pe nak jadi ni.Kalau mengandung kembar camni la gamaknya. Saya mencuba alternatif pemakanan tambahan.selepas mendengar slot di radio IKIM tentang jus al khaira dan smart coco saya terus ke kedai.Bersemangat betul!
apa kata saya selepas minum jus al Khaira;
hari pertama : alhamdulillah saya tak muntah dah...rasanya pun enak.dapatlah memasak untuk keluarga.tapi letih tetap ada.saya memang cepat mengah.maklumlah baru enam bulan tapi baby dah macam lapan bulan.tapi bersyukur sebab badan rasa bertenaga.
saya juga cuba smart coco A+ (sangat sangat sesuai untuk pelajar) tapi saya ambil on+off basis.hari pertama mengantuk betul petang tuh.ikut testimoni memang kita akan rasa letih sikit.tapi kesan tersebut hanya sementara.Dapat concentrate bila buat keje.rasa memang bertenaga.kesannya lebih kurang macam ambil nescafe.
Ada juga produk lain yang saya KIV nak cuba
produk muslim insyaAllah terjamin kehalalannya....
http://www.smartcoco.comuntuk maklumat lanjut
FORTUNE RESOURCES
No 8C-G, Jalan Tun Dr Awang,
11900 Bayan Baru,
Pulau Pinang.

Tel/Fax: 04 644 7414
Tel: 017 437 9124 / 012 459 7241 / 017 479 1274




No comments: