Friday, February 17, 2012

JUALAN GUDANG

salam
eh jangan salah sangka saya bukan buat jualan gudang (fuh...selamat poket daku)...
masa kecik dulu, keluarga saya bukan nya jenis yang selalu ke pasaraya.jarang dapat peluang ke kedai macam zaman sekarang nih.dulukan transport pun tiada, lagipun kalau bawa kami semua lima beradik mau rabak poket mak ayah saya.Walaupun mampu tapi rasanya mak ayah saya suka berjimat kot ? tabiat ni ada pada saya.Saya akan cari harga barangan paling murah baru beli (ni kedekut tak?). sesuai sangat ...
sejak beranak ada anak, saya memberanikan diri meredah lautan manusia ke jualan gudang.betul...pelik kan?apa yang ada lah dekat itu jualan...berhantu kot??
anda pernah pergi jualan gudang PUREEN
atau jualan gudang MYDEAR?
atau jualan gudang ANAKKU OR ASIABRANDS
bagi saya tiga jualan gudang paling 'awesome'
paling gila2 dan buat orang tak tidur malam (termasuk saya)
if pegi jualan pureen saya akan beli banyak2 sabun untuk anak saya unutk setahun jimat RM3-4 setiap satu (kalau 10-15? jimat lah RM40 kan?) pandainya matematik
mydear ada banyak pilihan stroller dan playpen yang murah.tak caya?ada playpen RM100 to RM200.ikut lah bajet tuan puan...(macam saya memang bajet jer...)
jualan anakku time saya memang paling giler penah pergi.time happy hour boleh dapat baju baby RM1 sehelai...rasa nak borong kilang tu jer.eh...tapi yang baru ni g tak berapa menyengat lah.
ok nak dapatkan info?
mana nak tau sapa buat jualan murah gudang / jualan tak hengat ?
senang jer
klik SHOPPING N SALES MALAYSIA klik warehousesales
apa yang suka kat website ni ialah ramai pengguna atau pengunjung tegar akan beri komen tentang setiap jualan. yang pada saya amat ber'faedah' sebab sometime penat pegi jualan murah sampai sana tak murah sangat puuunn...(bikin hati panas je sebab berpanas berhujan).
ada subsection warehouse atau jualan murah biasa
ada provide websites,maps,banner dan segala macam maklumat...

atau cubalah
BIGSALE MALAYSIA
jualan akan dikategorikan ikut tempat,jenis jualan (bayi,travel,mdical etc)
setakat ni tidak menghampakan :) :)
kesimpulannya : sila lah berjimat2  insyaAllah membawa berkat



No comments: