Tuesday, July 17, 2012

CONFINEMENT NANNY / LADY

aisy....ada orang mengeluh tak sebab nak berpantang? masa anak sulung dulu rasa mcm penjara,kan? pe buat pun tak boleh.nak makan itu kena marah, nak buat tuh mak tak bagi. pastu jaga baby pun tak pandai...mengadu pada suami, si dia macam tak faham ja......tertekan mak!!! apa lah kabar saya masa saya pantang kan? saya?

: ha ha ha :

saya ni sensitip orangnya. saya janji tak mau marah or tertekan masa pantang (tapi huh....)
saya mintak ampun ya abang maklumlah...orang tengah berpantang ni emosi tak stabil (tapi pas pantang pun sama sensitipnya) 

entah macam man saya dapat idea guna confinement lady (CL) ?
browse punya browse jumpa few webs yang provide CL
jom check sini
http://shadirabeauty.com/
http://www.ireetouch.com

ada lagi banyak tapi yang atas ni lebih established kot
yang ramai gunakan khidmat ni sebenarnya dari kalangan orang Cina
mungkin mereka tak de la nak balik2 kg macam kita ni nak berpantang di rumah dengan mak.
macam saya ni dah takde mak hu hu hu kena la pinjam mak orang lain untuk jaga saya pantang


akhir saya decide nak cuba jugak (kan saya kata saya ni degil)

alhamdulillah saya dapat kak sulati dari shadira. syukur sesangat walaupun arwah mak tiada di sisi saya (al fatihah untuk arwah mak saya) saya dapatlah berpantang juga at least berpilis param berurut  bertungku ber...ber...macam2 lagi macam orang lain. kalau tidak mau meroyan juga mak budak nih....

nanti saya sambung citer anak kembar saya dijaga CL



 

No comments: