Tuesday, July 29, 2014

Memilih kerna rela

Assalamualaikum

Saya berkahwin sejak 8 tahun yg lalu.rata2 teman sekuliah sy mempunyai usia perkahwinan sebegini.seingat sy seorang dua shj yg berkahwin semasa saya di hukm.
Bila saya myuarakan utk berkahwin kpd kwn2 ramai yg terkejut.kebiasaan kami tidak sempat mempunyai teman lelaki.secrer admire mungkin ada hihihi.....
Kelakar nya ada pula yg tanya adakah sy berkahwin atas pilihan keluarga?

Sehingga kini
Saya masih kagum dgn suami sy
Suami sy bukan jenis yg mempamer kasih sayang.juga bukan jenis saya juga.susah utk seorg lelaki myatakan kasih sayang.tidak pernah mgkn.namun tindakannya sudah cukup mcerminkn segalanya.

Dialah yang menerima sy saat saya berada dlm keadaan plg kritikal dlm hidup
Waktu susah
Waktu exam
Waktu stres
Waktu houseman
Waktu kami tiada harta
Waktu tiada kereta
Waktu sy sgt comot dan selebet
Waktu sy x reti mengatakan sy cinta kpdnya
Waktu sy masih belum matang
Waktu saya keras kepala dan suka membantah
Waktu sy suka moody
Waktu sy belum pndai masak dan urus rumah

Suami terima sy seadanya
Walau sy tidak sempurna
Bimbing saya sebaiknya

Jika anda
Bagaimana mnilai kasih sayang seorang lelaki?

No comments: