Saturday, May 28, 2005

cuti dah abis

bismillah. esok hari terakhir saya bercuti. tamatlah tempoh bersuka ria. bukan bermaksud saya tidak merasa gembira memulakan sesi pengajian baru tapi saya tidak menafikan sedikit gementar dengan permulaan tahun baru. jadi azam pun kenalah serbabaru...

saya mendoakan kita sentiasa gembira dan tenang dengan kehidupan yang dijalani. mungkin kehidupan yang kita lalui sekarang bukanlah yang terbaik tetapi yang penting kita selalu berasa bersyukur dan rasa mencukupi dengan apa yang ada.insyaAllah...

mudah2an dengan bersyukur Allah akan menambahkan nikmat dan memberikan kita hikmah dan rahmat. senyumlah selalu semoga keceriaan akan menjadikan kita seorang yang optimis mengharungi 1001 cabaran.

saya akan meneruskan pengajian dengan memulakan posting paediatrik minggu hadapan. kesabaran akan menjadi sesuatu yang manis andai kita akhirnya bertemu dengan impian yang selama ini didambakan. Ingatlah Allah akan bersama hambaNya yang berusaha. setiap detik yang menapak dalam hidup memerlukan kita sentiasa berkorban diri dan bertawakkal padaNya. dan akhirnya moga kita bakal sama2 digolongkan bersama2 orang yang berjaya.Amin...

sayangkan diri dan keluarga
cintai lah agama dan nasihat
jadikan diri contoh tauladan sepanjang masa
moga rahmat menerangi jalan dunia dan akhirat

No comments: