Tuesday, April 10, 2012

ALAHAI KEMBAR

assalamualaikum/salam sejahtera
masuk 8 bulan kehamilan,simptom mengandung kembar mula terasa. sakit belakang.senak perut.mengah.nafas rasa tak cukup.rasa kurang selesa.cepat letih (panjang nya berleter). orang akan tanya masih larat kah bekerja? pada saya kerja saya tak sukar cuma cepat keletihan.sebab kerja saya banyak membebel bagi nasihat, health consultation and etc...waktu mencabar? lepas makan tengahari sebab bateri dalam badan tak sempat cas. rasa nak baring je kat dalam bilik dan zzzz...he he
saya cuba berfikiran positif sebaiknya...cuma tak dapat nak decide samada nak normal atau operation. saya nak sangat bersalin normal.tapi sebab ada pengalaman dapat 'turun darah' rasanya elok la kalau bersalin CS aja. saya ni manja kalau sakit skit2 nanti susah orang keliling saya.kena layan saya macam anak raja pula.opps...tolong doakan saya ya nanti....amin semoga selamat semuanya


No comments: