Friday, September 28, 2012

TAYAR PANCIT

adoi...tengahari tadi lepas balik dari bank in duit raya bebudak kemudian baru saya perasan tayar saya pancit.Patutla masa drive tu berbunyi pek..pek..pek...da dikatakan perempuan macam tu la. apa pon tak boleh....takkan saya nak setel seorang...mau berpeluh nih...terpaksa lah call ex tunang saya tolong saya ...ye lah dari x de orang lain kira ok lah...x dapat dah otak nak fikir mana workshop.alhamdulillah...dia pon datang tolong saya. kat bonet tu dia pun cari jack dan barang barang nak tukar tayar. kan saya da kata apa pon tak boleh saya ni bab bab kete.
wah...tengok dia punya pulas pulas tayar tu sampai saya naik kesian...berpeluh peluh..sepenuh hati.Dah la saya bawak anak anak tengahari tu (baik punya plan...)
tapi ex tunang saya kata "x pe...yeen dok dalam kete..tengok anak anak...."
sweet,kan....?
pastu tengok dia angkat tayar tu pasang yang baru dan simpan dalam bonet...saya tanya nak air ke? dia pun geleng geleng...lepas dah siap tu dia cakap masa nak kuarkan tayar tu ketat nak pulas...saya bagitau yang tayar ni dah empat tahun tak pernah tukar...lepas dah siap ex tunang saya tu pun drive kereta tu balik rumah.
ehh...giler ape ex tunang saya ni?....
untuk pengetahuan ex tunang saya tu suami saya....ha ha ha
anyway thanks abang sebab sentiasa sweet ngan saya
walaupun saya ni garang suam suam kuku he he he =)

No comments: