Tuesday, June 29, 2004

tak de apa2

bismillah
selalu je takde masa skang ni dah masuk minggu keempat posting psikiatri dan dah dua minggu tak balik rumah rasa macam tak lengkap jer hidup ni kalau tak balik rumah
emm... kak mazidah ada cerita tentang seorang mamat yang dia minat kat sini tapi tak penah terserempak lak tup...tup hari ni dia jumpa lak dengan si dia. he he sepanjang hari ni tersenyum je kalau tengok sebiji cam patient kitorang yang kat wad tu ha..ha
masa hari sabtu hari tu ada dinner kat dewan perdana felda
itula pasal tak dapat nak balik minggu ni pun mak dah cakap awal2 yang aku tak boleh balik nampak nya terpaksa aku dok kat sini dengan penuh kesabaran...
aku tension sebabnya klau dok mengadap buku je kang aku jadi cam diorang lak.alamak minggu ni ada exam mid posting so kene la pulun sungguh2..aku kene tunjukkan kehebatan yang sebenarnya la he..he dah ada bau bau riak @ grandiosity ni. selaunya bila tak dapat nak tulis kat sini berlambak2 idea keluar dari otak aku sekarang ni cam dah ada thought block. ok la kang lagi lama aku dok kat sini makin banyak lak aku merepek lagi banyak dosa. ahh.. lagi satu ada agen insuran yang cadangkan aku supaya sertai diorang patut ke tak aku amik takaful tu sebab aku rasa aku tak de polisi perlindungan diri lagi kalau apa2 jadi kat aku nanti camna la nasib aku dan keluarga aku. bagus juga kalau ada polisi sendiri bila dah matang nanti mudah lah nak keluarkan buat pegi haji..tak pun leh buat perkara kebajikan yang lain insya Allah...

No comments: