Friday, August 20, 2004

aaaa

aaa ngantuknya hari ni dah lah kene antar 2 partogram ok..ok ye la aku buat kerja last minute tu pasallah tak cukup tidur. pagi ni ada kuliah. yang tak best nya bila dr masuk dia kata nak buat tutorial. wei matilah aku tak baca buku malam tadi. mana tak nya aku on call sampai pkul 3 pagi. sampai kat bilik je terus letak kepala atas bantal. tak larat deh...partogram tah ke mana buku pun tah ke mana..tapi yang seronok aku dapat conduct 2nd delivery. hem...lepas lecture ade ward round lak ngan prof jamil. bingung..bingung. tahhape hapetah yang kitorang jawab. muka sorang2 dah tak gembira sebab tak baca buku. kesian kat prof (geleng kepala2x)alamak aku btul2 lupa aku kena jumpa dr lilian. habis a...ok lah aku memang tak pandai nak uruskan masa tapi aku rasa aku kena manage jugak untuk cuba baca buku. harap2 aku mampu mengharungi kehidupan o&g yang penuh cabaran ni dengan sabar dan tenang.amin...

No comments: