Sunday, January 30, 2005

Dia suka awek dia (dapat dari friendster : Kairel)

Dulu2 kan kita ada friendster
Aku tak sangka aku amik benda ni dari friendster cchoolmate aku kat sekolah 
*sorry mamat ni aku tak pernah tegur pun kat sekolah (u know i kan pemalu)
cuma sebab ada benda baik, sajer la aku share moga ada pahalanya (kot)



saya suka tengok jari awek saya...cantikbetul..sungguh! sampai takut nak pegang...bukan takutpatah... tapi takut nanti jari kitorang tak boleh tolong each other di satu hari yang giler forever depan yang maha Esa...saya suka tengok rambut awek saya...cantikbetol... sungguh! sebab tu saya belikan tudung...bukan sebab jeles orang lain tgk jugak....tapi sebab saya nak tgk rambut iklan pantene dia sampai bila2... takut nanti terbakar dek api neraka di suatu hari yang giler forever saya suka tgk body awek saya...cantik betol...sungguh! sebab tu saya belikan dia telekong supaya mase die dating dengan Kekasih die Yang Utama dia lagi cantik dan berseri menghadapNya. saya pun tumpang dapat pahala.pheh syoknye...saya sedih tengok awek saya tak tido tak makanrindu kat saya... saya pun macam tujugak, ada problem yang sama.. die tanya apa ubatnya?saya pun bagi die Quran untuk penenang jiwa...semoga lebih cintakanNya dari saya...saya amat kesian awek saya apabila dia cakap bosan...jadi saya suruh dia banyak banyakkan beribadat supaya hidup dia tak sentiasa bosan....saya sedih tengok awek saya selalu pesan macam2 kat saya.. "makan, minum, driveelok2tau.. nanti awak sakit saye susah ati bla bla bla bla" katenya.. tapi bila tengok movie sama2burn asar maghrib gitu aje die tak kata satu aperpun..berdosanye saya....kesimpulannya saya memang sayang dia..nakjumper die giler forever.. yang forever punye forever.. di dunia dan akhirat terutamanya,janji nak share heaven sama2.. bahagia selamanya...saya rasa bahagia apabila awek saya berada disisi saya....tapi saya lagi bahagia kalau saya dapat bersamanya buat selama-lamanya.....saya memang sayang awek saya....saya tak dapat tahan kesedihan saya kalau aweksaya menderita diseksa buat selama lamanya..... semoga kami saling mengingati, dosa sendiri pun infiniti... nak tanggung dosa dia lagi pulak lepas ni... semoga kami menginsafi diri... Ya Allah ampunkanlah kami.... semoga kami dapat bersama selamanya nanti...Amin..

No comments: