Sunday, July 04, 2004

admire dia?...

setelah bermusim telah aku sulam rasa ini
akhirnya cinta ini lerai jua
aku bagai tak percaya aku masih termangu di sini
sedang jelas aku bukan untuknya
mengapa berat pula hati ini
bagai meminta aku bersabar lagi
tapi haruskah aku menunggumu untuk seribu tahun lagi
sedang seribu tahun lalu sudah pun berlalu
adakah berbaloi punyai cinta yang bagai sudah kelelahan
kerna aku yang sudah kepenatan memujuk cinta ini
tak mahu ia terluah
ia mahu membeku bagai tak mungkin untuk sesiapa miliki

-rahsia hati-
cico & maya Karin

tak pernah kufikirkan
kita berdua
harungi suka duka
zaman sebaya
bersama mengejar impian
menuju puncak yang kita impikan

ku begitu jua
sering terkenang
kisah kita
janganlah ia dipadamkan
ikatan persahabatan

kita memendam rasa
(tak mungkin kulafazkan)
kita cuba mendusta
(tak pernah kufikirkan)
kita tak mungkin terpisah
Itulah janji yang pernah tercipta
Lupakan kisah duka
Kita cantum semula
Rahsia yang pernah terbina
Dua teman yang setia
Janganlah dipersia segala yang terjalin indah
tak pernah kita menduga
biar takdir menentukan
Segalanya...

A bit hard to write down
But it worth
Catchy melody
Suddenly fall for it

No comments: