Saturday, October 09, 2004

semenyih

bismillah rindunya kat blog ni sebab dah tak dapat nak jumpa selalu. kat semenyih takda acceess internet so dah tak dapat nak tulis blog ni. emm kat sini ok je sebijik macam kat sekolah dulu dan lalui kembali zaman duduk hostel cuma yang bezanya adalah takde warden and plus kena masak sendiri. for the first week there was not much to say because aku pun tak dapat nak predict situation kat sini but macam biasa petang klau takde xtvt mostly we all 'cover bed'(neologism developed in o&g) yang bermaksud tidur. probably sebab boring or tak tau xtvt yang dapat kita jalankan kat sini. anyway as i'm learning something it's ok la. aku nak cerita situasi kat situ...hostel kitorang akt dalam klinik kesihatan semnyih. ada bangunan dua tingkat kat situ. suma budak pompuan tinggal kat tinggal kat tingkat dua while the boys in the cabin. each room consists of 10 beds dan aku sorang je yang menggunakan katil double decker. aku terpaksa kongsi almari dengan kaka mazidah sebab kat situ cuma ada 8 je. kat bahagian bawah ada satu surau, bilik komputer, tempat makan, dan dapur. pejabat kat sebelah dapur adlah tempat untuk fotostat notes dan buat call rasmi. selalu petang2 sebab kat situ ada meja pingpong so ramai lah yang develop skill main pingpong. emm overall kitorang enjoy la life kat sini. takpe kat sini aku dapat juga tambah ilmu dalam byk aspek especially dalam bidang masakan yang aku lemah sesangat tu...

No comments: