Wednesday, December 08, 2004

bismillah...punya la lama aku tunggu nak buka blog ni hampir putus asa je dibuatnya. sepatutnya bpleh je klau kau nak bukak kat makmal tapi asik penuh je dari pagi tadi. lama2 terpaksa la pegi library pastu kenalah bayar seringgit. aku baru je masuk posting family medicine. ari ni hari ketigalah. aku pun masih tak tau nak buat strategi belajar yang camner. sebabnya aku dah serik masa posting jkm aku tak sempat nak abis baca buku. berserah pada nasib je masa exam tu. harap2 lulus la. aku kenala study lebih skit sebab ilmu yang dulu2 tu cam dah berkarat sangat. pagi tadi masa cpc, nasib baik lah presentation dari opthalmology dept masih bleh difahami. emm...aku berdoa sangat semangat belajar aku tak akan luntur walau apapun yang terjadi. semoga mampu buat yang terbaik untuk semua perkara. emm kat family medicine kitorang akan ke klinik kesihatan bt 14. kenalah biasa2kan diri masa minggu awal ni. yang penting petang ni kenalah stat baca buku sebab esok ada tutorial. ok

No comments: