Wednesday, December 29, 2004

tsunami

bismillah segala pujian bagi Allah. hari ke tiga dalam minggu terakhir dalam tahun 2004. ini bermakna 3 hari sebelum tahun baru. tentu ramai yang ingin pulang meyambutnya di rumah. mungkin di kolej sahaja. lagikan abang asmadi pun pelik bila aku katakan aku tidak dapat pulang pada minggu ini. sedih sahaja mukanya. banyak perkara yang aku pelik namun aku tahu bahawa ini semua adalah kuasa Allah... entah...tetapi aku tahu bahawa hati aku agak berbolak balik sebenarnya. aku hanya mahu memohon agar semua nya sentiasa di bawah lindungan Allah. emm ahad lepas yang gempar dengan berita tsunami melanda persisiran pantai semananjung terutamanya laut pulau pinang dan pantai kedah. salmah yang berada di pulau pinang menceritakan pengalaman mengalami gegaran akibat gempa bumi di sumatera itu.

No comments: