Thursday, March 31, 2005

tidak setia?

assalamualaikum...
bukan apa. cuma saya telah pun bertukar kepada package prepaid. maxis pula tu. suma kerana faktor kos. bil telefon saya naik dua kali ganda. ayah bila mendengarkan perkara ni dia berseloroh kepada saya "aii...takkan tak tahu kenapa?". mestilah saya tahu kenapa...selama ni saya begitu berhati2 menggunakan hanfon memandangkan saya menggunakan bil. telefon rumah pun kadang2 pohon ehsan ibu untuk menelefon saya. sehingga la akhir posting surgeri saya menyedari ramai teman saya menggunakan maxis dan kadang2 mereka memang tidak meng sms saya disebabkan faktor kos itu.
akhirnya semalam atas pertolongan abang asmadi, saya mengambil keputusan menukar no. sms pun murah jadi jika punya kesempatan boleh bertanya kabar kepada rakan2 ya :)
ini bukan soal setia atau apa.
cuma soal luaran kadangkala menjadi faktor kepada perubahan seseorang. sebenarnya tiada masalah pun selama saya berurusan dengan no yang lama. jika jodoh nya panjang pasti saya tidak teragak2 untuk menyambungnya semula...

No comments: