Friday, February 17, 2012

NAK TAU PASAL BIODEX?


SALAM
ada orang nak tau tentang biodex ka?
saya bukan dealer biodex tau...
ni cuma cerita benar je
saya pengguna (..dulu) biodex untuk program kehamilan biodex.tak silap tahun 2008.penggunaan nya adalah atas pemintaan arwah ibu saya. agaknya kesia tengok saya dah kawen 3 tahun belum sangkut lagi. oh...jiwa memang tertekan sebab orang ramai selalu bertanya bila akan menimang anak?
masa pertama kali pergi ke dealer terletak di plaza alam sentral (nama kedai tak ingat) memang segan.maklumlah takut orang cakap kita tak subur la pe2 ke lagi.TETAPI sebenarnya yang penting kuat jiwa ngan fikiran chewah
saya telah diperkenalkan dengan beberapa produk biodex untuk wanita dan lelaki.disebabkan bajet....saya cuma ambil program untuk wanita sahaja.cuma perlu makan ikut arahan sahaja.satu bakul juga la saya beli.selepas tamat kotak2 yang saya beli tuh...saya tengok x mengandung pun...(tapi tetap tak putus asa) saya pun dengan murah ati belilah produk untuk lelaki juga...husband saya tak komen banyak.tapi lepas pakai sebotol (namanya nanti tanya dealer yer...) husband cakap pening.makan on n off sahaja.tapi.........
alhamdulillah UPT saya selepas penggunaan kedua2 kami adalah POSITIVE
ibu cakap jadilah....dapat seorang baby pun cukuplah.
tapi saya nak beritahu yang saya tengah mengandung anak kedua yang insyaAllah disahkan oleh doktor adalah kembar........alhamdulillah sesangat.walaupun dalam keturunan,kembar sebenarnya saya pun tak pasti ada atau tak.
sila klik ni untuk BIODEX
kita ikhtiar sahaja...yang lain semua Allah yang tentukan...



No comments: